Redan medlem?
Logga in
|
hmm...
Vackrast i skapelsens ögonblick på papper
och resan kan jag ju inbilla mig sitter jag lugn och samlad hoppar från berget bryter mönstret och sjunger så märker jag ingenting
Fri vers
av
sara-alice
Läst 827 gånger och applåderad av 17 personer Publicerad 2008-02-21 16:44
|
Nästa text
Föregående
sara-alice |