|
En text/dikt till en vän som står mig väldigt nära :)
Om du bara förstoddu pratar om spöken som äter upp dig innifrån,
Fri vers
av
kajsakimmegren
Läst 301 gånger och applåderad av 1 personer Publicerad 2009-04-17 11:02
|
Nästa text
Föregående
kajsakimmegren |