|
En vinternatt ute i kylan. . .
Vart har du varit. . .
Och till sist kom du! Det är kallt Känner inte Som ett asplöv Men med en Och bedjande blick Kom närmare Låt mig värmas Vart har du varit? Du behöver inte svara jag vill ha i natt över vår sommaräng
Fri vers
av
Night Soul Woman
Läst 351 gånger Publicerad 2007-04-05 21:35
|
Nästa text
Föregående
Night Soul Woman |