Sanningen om hur mitt smeknamn: night soul woman skapades
- Men vad är sanningen? :D
Nattens själ uttalar sig om Övermänniskan
Ta av din mask. . . Det är mörkt nu
Du behöver inte vara rädd längre
Visa mig vem du verkligen är
det är vad jag vill se. . .
när jag skådar i dina ögon
och ser själens innersta väsen
Jag vill inte se den förvrängda spegelbilden
Narrens mask som du tar på dig varje dag
för att klara av vardagen och
samhällets omänskliga krav
Du är Övermänniskan
Ta av din mask. . . Tillåt mig att älska dig
för den du verkligen är. . . Jag vill skapa
en plats i mitt hjärta för dig och tillitsfullt bevara
för alltid minnet av dig i min hjärnans labyrint
Låt oss testa våra vingar och se hur högt
vi kan flyga eller brinna nära kunskapens sol
När solen bränner våra vingar
ska vi återigen, skrattandes,
dyka i känslornas hav och återfödas. . .
Det är så det går till när Narrens mask
blir bara en upphängd prydnad på väggen som
enbart utmålar samhällets förvridna historia.
Vi är Övermänniskan!
Låt oss flyga på våra sköra vingar
Inatt. . . Natten vi träffades
Låt oss skriva livets historia. . .