|
http://web.comhem.se/~u77625065/musik.htm
trance dance - diktens musik ( tack Dan Cederholm) Jag mår dåligt! – En monolog från dårhuset .
Alla vill väl,
i dårhuset!
Fri vers
av
Night Soul Woman
Läst 275 gånger och applåderad av 3 personer Publicerad 2007-06-27 20:21
|
Nästa text
Föregående
Night Soul Woman |