Poeter.se logo icon
Redan medlem?   Logga in




 

Om jag vore ondskan.

 


Min vilja
är
min Lag.

Ingenting
annat
finns.
Jag är
Den
jag är.
Jag tar
vad
Jag Vill.
Allt är min
viljas redskap.
Jag har aldrig fel.
Jag helgar mina mål.




Fri vers av Night Soul Woman
Läst 366 gånger och applåderad av 10 personer
Publicerad 2007-09-28 13:11



Bookmark and Share


  Vilsen Annette-hittar vägen
Klurig.....
Det gäller att läsa mellan raderna ;)
Bra text!
2007-09-30

  aol
alla bubblor brister den här kom nåtjag gillar ur
2007-09-28

  Maria Zena Viklund
precis så!*ler* helgade ändamål!
2007-09-28

  Patrick K
härlig självsäker text, jag gillar denna!
2007-09-28

  VITRIOL
Gillar detta med \"om jag vore...\" i titeln. Inspirerande. Tilltalande uppställning av ord som ger en form av ord och som i sin helhet bildar en formel. Ond formel... \"ondeskefullt skratt\"
2007-09-28

  Peter Matsa
berusande ondskefull makt - härligt!

(känner flera gamla envisa lappgubbar och lappgummor som stämmer in på din beskrivning, iofs är ingen av dom ondskefulla, bara svåra att resonera med..:)
2007-09-28

  Sanchez
detta låter som en beskrivning av mig :)
jag undrade om det var ondska det handlade om
och nu har jag fått det bekräftat :)
2007-09-28
  > Nästa text
< Föregående

Night Soul Woman
Night Soul Woman