Gnällig musikalisk monolog
Nåväl det måste finnas något sätt - frivilligt eller icke. Jag menar . . . Oj! Vad jobbig jag låter! - Nu vet jag. . . - Det gör ont samt att Det gör ont!!! Men om man vänder på saken: - Tänd ett ljus och låt det brinna Det är natt nu och jag kan Hmmm . . . Ont det gör ont tra lalalala - Imorgon imorgon Låt allt bli en del av tiden Kanske imorgon ja kanske Ajajajajaj ush vad det kliar!!!
Fri vers
av
Night Soul Woman
Läst 313 gånger och applåderad av 10 personer Publicerad 2007-12-02 00:04
|
Nästa text
Föregående
Night Soul Woman |